وبلاگ تخصصی مود های بازی ها
Copyright © m0dsf0rg4m3s.blog.ir
">

به وبلاگ تخصصی مودهای بازی ها خوش آمدید

وبلاگ تخصصی مود های بازی ها

با سلام به دوستان عزیز سایت mods for games امروز برای شما یک چیز باحال آورده است که باهاش میتونید به راحتی اسکین خود را تغییر دهید
که برنامه یskin selector است و با آن شما میتونید اسکین خود را تغییر دهید یا لباس cj را در بازی تغییر دهید
آموزش نصب:
1.محتویات پوشه CLEO موجود در فایل فشرده را در پوشه CLEO بازی خود بریزید.
(اگر هنوز نرم افزار CLEO را نصب نکرده اید اینجا کلیک کنید)
2.فایل gta.dat موجود در پوشه Data را در پوشه Data موجود در محل نصب بازی بریزید.
3.همچنین برای نصب اسکین های دلخواه خود باید از نرم افزار IMG TOOL استفاده کنید.بدین ترتیب که فایل SKIN.IMG رو با نرم افزار IMG TOOL اجرا کنید و اسکین دلخواه خود را از قسمت Commands > Add نصب کنید.
 آموزش استفاده در بازی: 
پس از نصب مود وارد بازی شده و کلیدهای TAB+Q+E را (همزمان از چپ به راست) فشار دهید.پس از این عمل منویی برای شما ظاهر میشود.اگر چپ کلیک کنید وارد بخش انتخاب اسکین از میان 10 ها اسکین شخصیت های بازی می شوید.اگر کلید Space را فشار دهید میتوانید از میان اسکین هایی که با نرم افزار IMG TOOL نصب کردید یکی را انتخاب کنید.اگر هم کلید C را فشار دهید وارد بخش انتخاب لباس برای CJ میشوید.

رمزعبور:m0dsf0rg4m3s.blog.ir
حجم:220kb


  • amir panjebashi

نظرات  (۲۱)

تشکر عالی بود
من وفقتی که command > add  رو میرم و اد رو میزنم چیرو باید اد کنم؟؟؟ یه چیزی باز میشه
برا من وارد بازی نمیشه میپره بیرون لطفا بگید سریع
سلام من هر وقت توی بازی tab+qرا میزنم بازی هنگ می کنه چی کار کنم لطفا جواب بدین

فایل skin.IMG کجاست؟؟؟
لطقا سریع
اقا رمز فایلو عوض کن یه ساعت باید حفظش کنم
سلام ما این کارو کردیم درست نشد
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خدمت دوستان عزیز من یکبار دستم خورد تونستم هر شهروندی خواستم بشم لطفا بگید جوری ماشین بگیرم یا شهروند دیگر بشم
سلام من وقتی دکمه هارو گرفتم زت تبدیل شد به یه دختر درست انجام دادم یا نه
وقتی تب کیو و ای رو فشار میدم بازی هنگ می کنه مشکل از چیه

منم میزنه بیرون

سلام از من هم هنگ میکنه میره بیرون...

لطفا کمک کنید بهش نیاز دارم.

منظورم اینه که وقتی تب و کیو و ایی رو میزنم هنگ میکنه

سلام.من این کارو کردم ولی هیچ منویی و نه هیچ پیامی نیومد

چگونه اسکین مورد علاقه را نصب کنیم؟لطفا فیلم آموزشی بزارید

آقاچرا هنگ میکنه راهنمایی کنید لطفا

مرتیکه د بگو مشکل چیه هنگ میکنه بازی 

ببخشید برای استفاده از مود های ماشین  و اسلحه در بازی چه دکمه هایی باید بزنیم

خیلیییییییی.عالییییییییی.بود.من.هرچی.نصب.میکردم.میپرید.بیرون.ولی.این.عالییییییی

سلام ممنون از سایت خوبتون من تمامی مراحل رو که گفته بودید را انجام دادم رفتم داخل بازی tab q e را گرفتم کار کرد اما روز بعد که  بازی رو دو تا کلیک میکنم تا باز بشه حتی منوی تنظیمات و استارت گیم رو هم نمیاره تا بازی رو باز میکنم مینویسه gta_sa.exe has stopped working لطفا راهنمایی کنید 

سلام یه سوال من قبل نصب بپرسم 
میگم من این اطلاعاتو که گفتیم 
انجام میدم ولی اینجا یه سوال خیل تخصصی داشتم
میگم وقتی اینو بنصبم این اسکین سلکتور وقتی تو بازی باز میشه خودش اسکین داره یا باید بزارید توش
یا وقتیtab+q+eمیزنم اسکین ریدر و سویت و... خودش داره یا باید ادد کنی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی